ברכונים לשבת חתן

שבת חתן היא שבת מיוחדת במינה בחייהם של בני זוג.

לאור המעמד של האירוע ובשל העובדה שמגיעים קרובי משפחה וחברים, ברכונים לשבת חתן הם מזכרת מצוינת.

שבת חתן היא שבת מיוחדת מאוד והיא חגיגה לכבודם של החתן והכלה. מדובר בשבת שחשובה מאוד הן לגבר והן לבת זוגו. מדובר באירוע חשוב אליו נהוג להזמין את כל בני המשפחה ואת החברים הכי טובים.

לא משנה כמה אורחים מגיעים לאירוע, עשרות בודדות או יותר, תמיד טוב לדאוג למזכרת מיוחדת אותה אפשר יהיה להעניק לכל אורח שהגיע. הרבה אורחים שמגיעים לאירוע צריכים לפנות מהזמן שלהם, שהוא לא פחות חשוב מזה של החתן והכלה והמשפחות שלהם. אורחים אחרים גם עושים מאמץ רב כדי להגיע לבית הכנסת שבו האירוע מתקיים. כל אותם האורחים בהחלט ראויים למתנה, ומה טוב יותר מאשר ברכונים לשבת חתן שהם מכילים ברכות, תפילות או סגולות?

בחירת ברכונים לשבת חתן

כל ברכון לאירוע, חג או מועד מגיע בגודל אחר ועיצוב אחר, עם או בלי כריכה, כמגנט, סטנד או חוברת. לא משנה מה העיצוב שאתם מעדיפים, יש מגוון רחב מאוד שתוכלו לבחור ממנו. אז אם אתם מתחתנים ורוצים לתת לאורחים שלכם ברכונים לשבת חתן קחו את הזמן לבדוק את ההיצע. בחנו את העיצובים והסוגים השונים,  בדקו את המחיר שלהם והשוו אותו לתקציב העומד לרשותכם.

מומלץ לקנות מספר ברכונים לשבת חתן בהתאם למספר האורחים שמגיעים. אפשר כמובן להוריד מרשימת מקבלי הברכונים את הילדים הקטנים כך שרק ההורים שלהם יקבלו ברכון או אפילו שניים. מומלץ גם להזמין את אותם הברכונים לכל האורחים, בלי הבדלים בסוג ובלי הבדלים בעיצוב שלהם, כך שאף אורח לא ירגיש מקופח.

מה מתאים לשבת חתן?

אילו ברכונים לשבת חתן אתם יכולים להזמין? ככלל, כל ברכון יכול להתאים לכבוד האירוע, אבל יש כמה דגמים שהם בחירה מצוינת לרגל האירוע המיוחד הזה. בשבת חתן נהוג לערוך סעודה עם כל האורחים, ולכן אופציה טובה היא ברכת המזון וסדרי סעודות שבת. אפשר גם להביא לאורחים את סדר ההבדלה ובקשות למוצ"ש. אפשר גם להזמין זמירונים לשבת, ספר הקידוש או ספר "טוב להודות" עם תהילים.

לסיום, ברכונים לשבת חתן הם הדרך המושלמת להגיד לאורחים תודה על שבאו להשתתף בשמחה של בני הזוג. אם גם אתם מתחתנים, זו הבחירה הכי טובה ואתם יכולים להזמין כל כמות שתרצו, ואפילו להוסיף הקדשה אישית מכם.